Aurajoki-muistoja talteen Tieteiden illassa 18.8.2011 klo 18-21!

Turun yliopisto ja Suomen Akatemia järjestävät tänä vuonna ensimmäistä kertaa Tieteiden ilta -festivaalin samaan aikaan Turun taiteiden yön kanssa torstaina 18.8.2011 klo 18 – 21.

Turun Akatemiatorilla  järjestettävä maksuton Tieteiden ilta on suunnattu kaikenikäisille. Ohjelmassa on tutkijoiden haastatteluja ajankohtaisista aiheista, toiminnallisia tutkimusesittelypisteitä ja Lasten yliopiston luento 7-10-vuotiaille. Tieteiden illassa kuullaan musiikkia Sohon Torwilta ja Turun musiikkijuhlien ohjelmistosta. Tanssiteatteri ERI esittää nykytanssia.

Kerrottu ja koettu Turku -hanke on mukana illassa Aurajoki-aiheisella esittelypisteellä. Esittelemme kansatieteen oppiaineessa tehtyä Aurajokeen liittyvää muistitietotutkimusta ja taltioimme kävijöiden muistoja ja kokemuksia Aurajoesta. Lämpimästi tervetuloa!

Kategoriassa Tiedotteet. Pysyvä linkki artikkeliin.