Mistä on akateemiset naiset tehty? -muistelukävely to 12.5.2011 klo 17.30 Turun yliopiston Yliopistonmäellä

Millaisia muistoja sinulla on Turun yliopistosta? Kuinka Turku on ottanut naisylioppilaansa vastaan? Onko mieleesi jäänyt joku mielenkiintoinen akateeminen naishahmo? Entä mikä on siivetär? Tule jakamaan muistosi kanssamme!

Lähtö ohjatulle kävelylle tapahtuu klo 17.30 Yliopistonmäen päärakennuksen aulasta, jossa on aluksi mahdollisuus tutustua Mistä on akateemiset naiset tehty -näyttelyyn. Kierroksen aikana annamme tuttujen paikkojen herätellä muistoja henkiin ja saatamme kuulla jotain aivan uuttakin. Toivomme mukaan kaikenikäisiä turkulaisia naisia.

Tapahtuma on ilmainen. Lämpimästi tervetuloa!

Kerrottu ja koettu Turku -hanke järjestää muistelukierroksen yhteistyössä Turun yliopiston Akateemisten kävelyiden kanssa.